Onze werkwijze

Heb je een vacature die je zelf niet ingevuld krijgt of wil je hulp bij het vinden van een nieuwe medewerker? Dien dan een vacature aanvraag bij ons in. Dit kan telefonisch, via de mail of via onze offertepagina. Wij helpen je met de werving en selectie via de volgende 6 stappen:

Kennismaking

  • Naar aanleiding van de vacature aanvraag neemt een van onze Recruiters telefonisch contact met je op om de vacature en gewenste samenwerking te bespreken.
  • Offerte wordt opgesteld, verstuurd en besproken.
  • Wij komen vervolgens graag bij jou langs op kantoor om persoonlijk kennis te maken, sfeer te proeven en alle ins en outs te weten te komen over de vacature.

Opstart

  • In overleg wordt er een functieprofiel door ons opgesteld (of een bestaand functieprofiel wordt aangepast).
  • De vacature wordt geplaatst op go-office.nl, op verschillende jobboards en op Social Media (LinkedIn, Facebook en Instagram).

Werving

  • Wij gaan actief aan de slag met de werving door het benaderen van de juiste kandidaten binnen en buiten ons netwerk.
  • Verschillende online wervingscampagnes worden door onze markteer opgezet en uitgevoerd.

Selectie

  • Benaderde kandidaten en binnenkomende sollicaties worden gescreend o.a. op basis van motivatie en cv.
  • Beschikt een sollicitant niet over de juiste ervaring, opleiding en motivatie dan wordt deze kandidaat met duidelijke feedback afgewezen. Kandidaten die qua cv en motivatie passen worden uitgenodigd voor een gesprek op kantoor in Utrecht of online via een videocall.
  • Het intakegesprek met de kandidaat duurt zo’n 45 a 60 minuten. In dit gesprek komen wij zo veel mogelijk te weten over de ervaring, competenties, motivatie en wensen van de kandidaat. Ook zullen wij veel over de vacature en bedrijf vertellen en de geschiktheid van de kandidaat beoordelen.
  • Zijn de kandidaat en wij na het intakegesprek allebei enthousiast dan stellen we de kandidaat via de mail of telefonisch aan je voor.

Sollicitatieproces

  • Ben jij ook enthousiast over de kandidaat dan plannen wij een sollicitatiegesprek voor jou in met de kandidaat (indien gewenst mag je dit ook zelf rechtstreeks met de kandidaat doen).
  • Wij bevestigen de afspraak voor het 1e en eventuele vervolggesprekken naar de kandidaat en jou via de mail.
  • Na afloop van de sollicitatiegesprekken nemen wij weer contact met de kandidaat en jou op om de gesprekken te evalueren, advies te geven en feedback aan de kandidaat te geven.
  • Ben je enthousiast over een kandidaat en wil je hem of haar graag een contract aanbieden? Wij geven graag advies over de contractvorm. Wil je iemand eerst een uitzendcontract aanbieden of graag direct zelf een contract aanbieden? Wij kunnen je hier alles over vertellen.
Commerciele vacatures

Nieuwe medewerker

  • Yes! Je hebt een nieuwe medewerker aangenomen! Jij bent blij, de nieuwe medewerker is blij en wij zijn blij!
  • Heb je de kandidaat aangenomen op uitzendbasis dan regelen wij de hele onboarding met de nieuwe medewerker zodat hij of zij met een getekend contract en de juiste papieren op de afgesproken dag kan starten.
  • Er komt een leveringsbevestiging jouw kant op waar alle afgesproken zaken op staan.
  • Wij wensen de nieuwe medewerker succes op de eerste werkdag en het eerste jaar houden we polshoogte.
  • In de eerste maand na de plaatsing van de nieuwe medewerker komen we graag ook even langs of hebben we telefonisch contact om de samenwerking en evalueren.  

Lees ook: Onze 6 zekerheden

Meer weten?

Neem contact op voor meer informatie of meld direct een vacature aan.

1

Go:Office Recruitment

reageert gewoonlijk 

binnen 1 uur

Hoi👋   waarmee kan ik je helpen?
URL-gecodeerde tekst
GoOffice Recruitment vacatures
Je bent nu ingeschreven!

 

Om de week ontvang je een update.
PS: Check je spam/ ongewenste mail

vacature alarm
“You Snooze, You lose!”

Vul je emailadres in
en mis geen enkele vacature.

Hallo, waarmee kunnen we je helpen?
Kirsten Fries Go:Office Recruitment

sales | hr advies

Kirsten Fries

   

recruitment

Danique van Houte

   
Shanna van Hattum – Janssen | Go:Office Recruitment

recruitment

Shanna van Hattum – Janssen

   
Email-Paul-Chaillet

finance

Paul Chaillet

   

Algemeen nummer: 088 240 90 70