Go:Office Recruitment

"Uw Unieke Bedrijfscultuur,
onze Authentieke Match"

Go:Office Recruitment, al bijna 20 jaar uw betrouwbare en onafhankelijke partner.

Iedere organisatie is anders en iedere bedrijfscultuur is uniek. Wij willen dan ook altijd weten wat uw organisatie uniek maakt. Wat is de samenstelling van het team, welke sfeer heerst er en wat is de mentaliteit. Pas als we het dna van uw organisatie in kaart hebben gebracht kunnen we een vacature matchen met een kandidaat.

Onze selectieprocedure is authenthiek. U kunt van ons verwachten dat we iedere kandidaat die we voorstellen persoonlijk hebben gesproken op ons kantoor of via video call. We zijn eerlijk over het wervingsproces en we geven een duidelijke prognose. We hebben een goede database met kandidaten, een groot netwerk en uitstekende wervingskanalen. En we weten wat spoed is. We maken het functieprofiel en we adviseren wat de beste vorm is om om met een kandidaat te starten (op uitzendbasis of toch meteen een vast dienstverband).

De vacatures die we invullen liggen voornamelijk in de volgende vakgebieden:

  • Sales
  • Marketing / Communicatie
  • Administratie
  • Financieel
  • HR
  • Customer Service

U heeft een vacature?

Daar maken wij werk van!

Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen meteen contact met u op. U kunt ons ook zelf bellen op (088) 240 90 70

of vraag een offerte aan.

Go:Office, vast of flex, altijd 100% match.

Kwaliteit

Samenwerken met Go:Office uitzendbureau betekent vrijwaring van inlenersaansprakelijkheid.

Onze keurmerken:

Stel direct uw vraag

Feedback

Wij verbeteren onszelf doorlopend.  Feedback is hiervoor de brandstof.  Helpt u ons met het beantwoorden van 2 vragen?  Geef feedback!

Wat zeggen onze opdrachtgevers?

“Luisteren goed naar onze wensen en proberen daar gezamenlijk de juiste kandidaten bij te vinden. Door de directe en vlotte communicatie en snel handelen zijn we in staat geweest in een korte periode een aantal uitstekende nieuwe collega’s te vinden.”

“Altijd een fijne en duidelijke communicatie over en weer. Uw bedrijf komt afspraken goed na.

Jullie reageren snel. Over het algemeen goede kandidaten die u aanlevert na een gesprek en aanvraag van onze zijde.”

“Betrouwbare mensen, komen hun woord na. Denken mee. Korte lijnen.”

“Over het algemeen hebben we via Go:Office mensen aan het werk gehad die niet alleen fit-for-the-job zijn maar ook binnen het team passen.
Afhankelijk van de arbeidsmarkt zijn er ook wel eens mensen op gesprek geweest die totaal niet pasten maar dat hebben we in goed overleg gefinetuned.”

“Het is belangrijk dat onze vaste gesprekspartner een beeld heeft van de werkzaamheden, cultuur en het team waarin de kandidaat komt te werken. Dat werkt doorgaans heel goed door het kleine team bij Go:Office”

“Hands-on, hebben snel door wat voor type kandidaat je zoekt. Screening van de kandidaten vooraf erg goed, waardoor je snel kunt schakelen. Bij ons was het in 2 keer direct raak, goede kandidaten. Prettige samenwerking, zonder opdringerig te zijn.”

werken in de evenementenbranche

Werken in de evenementenbranche

Je wil “iets” in de evenementenbranche gaan doen, want dit lijkt je wel interessant. Het kan overweldigend zijn als je je bedenkt hoeveel verschillende functies er zijn.

In de blog van deze maand leg ik je graag meer uit over de verschillende functies die jij in de evenementenbranche kunt tegen komen.

Lees verder »
vertel eens wat over jezelf | Go:Office

Vertel eens wat over jezelf!

De gevreesde vraag bij elk sollicitatiegesprek: Goh, vertel eens wat over jezelf. Houd je het zakelijk of vertel je over je hobby’s? En hoe beïnvloedt dit de rest van het gesprek? Ik help je graag met tips om deze vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.

Lees verder »
uitzendcontract

Help, er wordt mij een uitzendcontract aangeboden!

Yes, je bent helemaal in je nopjes met die nieuwe leuke job als Office Manager. En dan begin je  ineens te twijfelen omdat je eerst gaat werken op uitzendbasis. Wat is eigenlijk een uitzendcontract?

Lees dit blogartikel en je weet precies waar je aan toe bent.

Lees verder »
ben ik geschikt voor een functie in de sales

Ben ik geschikt voor een functie in de sales?

Krijg jij vaak van mensen in je omgeving te horen “een sales functie is echt iets voor jou!” en ben jij hierdoor nieuwsgierig geworden of dit echt iets voor jou kan zijn? Lees deze blog en wellicht kan je dan antwoord geven op de vraag: Ben ik geschikt voor een functie in de sales?

Lees verder »
belastingteruggave

Kom ik in aanmerking voor belastingteruggave?

Als je werkt dan betaal je loonbelasting. Dit wordt door je werkgever ingehouden op je loon. Verdien je iedere maand evenveel dan is de kans groot dat er precies genoeg belasting wordt ingehouden. In een aantal veelvoorkomende situaties heb je echter recht op belastingteruggave.

Lees verder »

Cursus op je cv? Zo doe je dat!

Het begin van een nieuw jaar: een goed moment om een verse start te maken in je carrière.
Ben je toe aan een andere functie of moet door de coronacrisis juist op zoek naar nieuwe
baan? Met behulp van bij- of omscholing via een cursus of thuisstudie kan jij jezelf klaarstomen voor de volgende stap in je loopbaan. Maar hoe laat je zien op je cv welke
vaardigheden en kennis je hebt verworven met de gevolgde studie?

Lees verder »